3/7/07

telina si morcov

Astazi a trebuit sa plec la jumatate de ora dupa ce m-am trezit (si asta pentru ca am ignorat ceasul...), asa ca nu am avut timp sa-mi fac ceai. Mi-am preparat rapid un amestec dulce (in ultimul timp nu prea pot sa mananc altceva de dimineata, ori asta, ori fructe, ori nimic). Intr-un castron am pus o mana si jumatate de granovit peste care am turnat putina apa. Am lasat fulgii sa se inmoaie putin dupa care i-am scurs de apa si am adaugat o lingura mare de smantana, cateva nuci, fulgi de cocos si o lingurita plina plina de miere. A fost bun. Am mai mancat si vreo doua trei bucatele de ciocolata amara.

Cand m-am intors: o portocala, cateva curmale.

La sase mi-am preparat o salta delicioasa cu ajutorul blender-ului. Am facut putina maioneza la blender: am aruncat acolo trei galbenusuri crude, un praf de sare si putin ulei, le-am mixat un minut, dupa care am mai pus putin ulei, apoi iarasi am mai mixat, iar la sfarsit am adaugat in blender si o capatana mica de usturoi, am mai mixat putin si gata maioneza. Separat am dat prin mixer (blender) o telina potrivita, doi morcovi, un pastarnac, apoi am pus peste maioneza si am amestecat. Am mancat jumatate din aceasta mancare si m-am simtit saturata.
Ca desert mi-am preparat o crema intr-o cana: o lingura de smantana, jumatate de iaurt mic kefir (din lapte pasteurizat, asta e, maine sper sa gasesc lapte la tarani sa-mi fac eu iaurtul), doua lingurite de cacao, o ncua sau doua, vreo 3-4 alune crude, putin susan, o lingurita de miere si un praf de boia de ardei iute. Datorita iaurtului, crema a capatat o consistenta spumoasa, care m-a bucurat. :)

No comments: