3/11/07

Petrea se intoarce

Da....M-am intors din Cluj vineri seara si de azi, ziua de gratie, duminica 11 martie 2007 ma aplec si eu asupra acestui spatiu modern de exprimare, ca sa zic asa, si o sa incerc si o sa reusesc sa impartasesc din experientele mele culinare si naturiste de zi cu zi....
Azi, adica cu cateva ore in urma am fost la un prieten, pe nume Costel sa pregatim ceva de mancare...Oarecum nu intamplator...Costel este omul care prin 1994, pe cand aveam eu 16 ani a venit si mi-a vorbit pentru prima data despre alimentatia naturista. A trecut mult de atunci si va rog sa nu va imaginati ca de atunci am mancat numai hrana vie...As fi vrut, dupa cum ar fi vrut si Costel, dar nu a fost asa. Nu ca ar fi foarte greu, sa nu va speriati, ci pur si simplu...Toate la timpul lor.
De ce spuneam nu intamplator????Fiindca si Costel s-a hotarat sa reinceapa sa manance mult mai curat, mult mai naturist (deja folosesc expresii specializate - "a manca curat"). Si cum suntem vecini, cu siguranta ne vom intalni deseori pentru a experimenta alte si alte retete.
Ce am mancat azi? Eu incerc din rasputeri (adica fiindca pun pret) sa mananc cat mai multe chestii de sezon si cum din fericire a aparut leurda si am si gasit azi la piata, am facut salata de leurda cu loboda si ceapa uscata. Eu inca nu cumpar ceapa verde fiindca stiu ca e facuta in sera si prefer sa mai astept o vreme. Leurda si loboda am taiat-o marunt, ceapa am taiat-o solzi si am frecat-o cu putina sare. Peste ele am pus ulei presat la rece si lamaie....Am mai aruncat in graba putin patrunjel si marar taiat f marunt, desi nu era necesar. Mai multe despre leurda si nu numai gasiti aici: http://aqvarius.ro/ferestre/leurda.htm
Apoi am mai facut o maioneza cu telina si morcovi. Arhicunoscuta maioneza cu telina si morcovi...Desigur cumparate de la piatza. AM cautat sa le cumpar pe cele mai mici si mai putin aratoase, fiindca sunt cele mai sanatoase, mai naturale spus altfel...
Maioneza am facut-o din galbenuse crude si cu ulei presat la rece. Telina si morcovii i-am dat
prin razatoare, amestecandu-i apoi cu maioneza peste care am mai pus niste usturoi, marar, patrunjel si putin cimbru. Normal, si lamaie...Si bucuria de a gati si de manca alaturi de Costel si Oana, nevasta lui, cum se mai spune pe aceasta lume!
Si cred ca am mancat pe la noua seara, daca asta poate spune ceva...
Si am uitat sa spun ca pe la trei dupa-amiaza am mancat doua mere...Si cam asta a fost mancarea pe ziua de azi...
Nu mi-e sete deloc, nu am baut deloc apa sau alte lichide, ma simt foarte bine si sper ca si voi sa va simtiti minunat mancand sau nu alimentatie naturista.
Si sa stiti ca am mancat foarte putin...De ce? Fiindca m-am saturat foarte repede. Hrana vie este o minune...

No comments: