3/12/07

Leurda, leurda, leurda

Chiar asa...leurda, leurda, leurda! o sa mananc primavara asta cata leurda o sa pot. Asta in primul rand ca e buna, apoi fiindca e cea mai sanatoasa planta pe care o poti gasi la piata; aproape suta la suta naturala.
Azi in fuga spre scoala am mancat doua mere la ceva vreme dupa ce m-am trezit. Dupa patru ore de curs (nu am mai fost intr-o sala de curs de 2 ani aproape - va anuntz astfel ca am reinceput scoala) am mancat doua banane, iar Suzana una. (Am mers impreuna intr-un bar sa ne mai obisnuim cu povestea numita viata).
Nu-i asa ca nu e nimic exceptional in asta? De ce ar scrie cineva pe un blog ca a mancat doua mere si apoi doua banane. Chiar asa???
Si totusi e ceva de transmis aici. Eu prefer sa mananc mereu fructe in prima parte a zilei. Nu numai ca au glucoza si alimenteaza din belsug creierasul nostru nupreafolosit (sa creez un cuvant nou), dar energizeaza din plin organismul, ii asigura necesarul de lichide si nu-l ingreuneaza deloc pentru prima parte a zilei cand se pare ca avem mai multa treaba de facut. Mai mult, apa continuta de fructe are si "abilitatea" si "inteligentza" de a purifica (dezintoxica) organismul...
Ce spuneti? Ma intelegeti de ce incerc sa mananc deseori dimineata fructe si mai si scriu pe un blog despre asta?

Dar vedeta zilei este leurda, bineinteles. Dupa ce am ajuns acasa pe la 9 seara, am tastat putin in fata calculatorului dupa care m-am aruncat in ale pregatitului mancarii. Stiam de dimineatza ca o sa fie leurda cu ceva, da nu stiam cu ce. Si nu m-am gandit prea mult si m-am decis sa incerc o maioneza cu leurda... Ce credeti, a fost o alegere inspirata sau nu? Va spun eu: nu a fost inspirata, a fost foarte inspirata!!! Maioneza din doua galbenusuri si doua legaturi de leurda (care costa 2 lei)!!!! Leurda am frecat-o putin cu sare si cu busuioc. - Pentru mine parca incepe lumea cu busuioc si se termina cu busuioc - Apoi am pus-o peste maioneza. Doamne, ce a iesit!!!! Nici lamaie nu mai trebuia, fiindca leurda seamana putin la gust cu usturoiul si mai taie din grasimea maionezei. Dar totusi am pus putina lamaie ca sa-i fac in ciuda lui George care deja saliva in fata calculatorului, acasa la el la Buzau.I-am spus pe mess ce mi-am facut de mancare. Voiam sa saliveze mai tare...Acum cand scriu salivez eu...
Am mancat cu multa bucurie si pofta fiindca chiar a iesit ceva destul de gustos, mai ales ca a fost pentru prima data cand am pregatit asa ceva.
Acum beau cafea, ascult Faithless care imi place din ce in ce mai mult, o sa-mi aprind o tigara si va urez voua viata luminoasa clipa de clipa...
Si nu uitati! leurda se gaseste mai in toate pietele si este ideala pentru aceasta perioada a anului. Leurda, leurda, leurda!!!

2 comments:

Constantin Bobeica said...

Foarte frumos - daca o tii tot asa - or sa salivezi si altii :)

Unknown said...

unde gasesc de cumparat bulbi de leurda?