3/15/07

Timpul zboara, iar daca nu iubim, zboara degeaba

SI aproape ca trecu si ziua de miercuri...Fost-a luni si se facu joi (subit), ramane doar visul din noi....Timpul zboara, iar daca nu iubim, zboara degeaba....
Ce am mai mancat azi?
O sa va dezamagesc foarte tare, dragi cititori. Sper sa puteti sa ma intelegeti. Astazi o sa scriu foarte putin. Sunt si astfel de zile...
Imi pare rau...Nu am cum s-a o scot la capat...Doar cateva randuri. Si asta fiindca am mancat foarte putin.
Trei mere pe la 4 dupa amiaza, niste alune crude pe la 10 seara si inca doua mere pe 12 noaptea. Si gata cu mancatul azi. Am mai inghitit in treacat o capatana de usturoi, de ala romanesc, stiti voi...
Ca tot ascult Faithless o sa inchei cu un fragmentel dintr-o piesa de-a lor numita Nates Tune. Si zice asa : "I look down at this beatiful planet and think that at last I have found paradise." Va dati seama cat de surprins am fost cand am auzit prima data aceste versuri, avand in vedere ca unul din crezurile mele este ca "noi suntem paradisul".
Intr-un fel tot despre un fel de alimentatie am scris si astazi...retete eterne, dar nu pentru organism, desi el le resimte din plin...Oare din plinul cui?
Timpul zboara, iar daca nu iubim, zboara degeaba....

No comments: